26 Mayıs 2009 Salı

şöhretler maçı


Çan sivil toplum platformunun düzenlediği etkinliklerin içinde, şöhretler maçıda vardı. Takımda eşiminde olması nedeniyle oradaydım ve bol bol resim çektim. Kırk yıl önceki takım arkadaşları bir arada olmanın sevinciyle birbirlerinim saçlarına, göbeklerine bakıp gülüyorlar, birbirleri ile dalga geçiyorlardı. İçlerinde değişmeyen pek kimse yok gibiydi. Kaptan Ali'miz bir açış konuşması yapıp aramızda olmayanların kulaklarını çınlattı, ebediyete intikal edenleri rahmetle andıktan sonra maçı başlattılar onbeş dakikada bir dinlenme ve su molası ile galiba dört devrede bitti maç ..)) uzun zamandır görüşmeyen Çan dışındaki arkadaşlarında toplandığı güzel bir gün geçirildi tertip edenlerin emeğine sağlık. Her yıl düzenlemeyi düşünüyorlar bu etkinliği.











Menderes parkında önce toplanıp sohbetler edildi geçmişteki anılar tazelendi eşim çok mutlu oldu o gün...

















Orhan, Şerafettin Yanık, Kaptan Ali, Eşim, Nizamettin Eren benim bildiklerim bu resimde....













İsmail Kayhan, Bülent Issı, Eşim çocukluktan beri arkadaşlar inşallah daha uzun yıllar görüşmek nasip olur....













Maç başlamadan önceki seremonideler....















Çokta sıcak bir gündü ama onlara sıcak vız geldi......

















Kaptan Ali takımları gözden geçiriyor...

















Canım eşim...



















Bu kareyi yakalamak için çok uğraştım...ben trübünden çekimin bu kadar zor olacağını tahmin etmemiştim keşke sahadan çekseydim ... Gol atarken yakalayamadım mesela ....





Bülent Issı, Turgut Güder, Mustafa Salkım (eşim), Faik Encür, Mustafa Çekmece, Şerafettin Yanık...

Şöhretlerin bir kısmı..)))

Hiç yorum yok: