10 Mayıs 2009 Pazar

Doğa yürüyüşünde...

Terzialan Dağcılık Kulübünün düzenlediği doğa yürüyüşündeydik bugün arkadaşlarımızla... Resimde de görüldüğü gibi herkese tişört ve şapka dağıtıldı. Yürüyüşün başlanacağı noktaya araçlarla götürüldük. Oradan beldeye kadar doğa ile başbaşa bir yürüyüş başladı, katılım çok yoğundu, hatta bebeklerini alıp gelenler bile vardı. Yokuş aşağıya yürüdük sekiz km. kadar. Hava sıcaklığı aktivite için çok uygundu. Dere kenarından devam eden yolun sonuna doğru etkinlik alanı hazırlanmıştı. Çınar ağaçları ile dolu olan alanda pilavlar yenildi, gösteriler yapıldı, geleneksel hale getirilen yürüyüş bu sene üçüncü kez yapılmış.
Terzialan dağcılık kulubünü bu güzel etkinlikden dolayı kutluyorum. Unutulmaz bir gün yaşadık mayıs ayının onunda ve anneler gününde...

Terzialan'da biz aynı bölgeye mantar toplamaya yada piknik yapmaya gidiyorduk ama yürüyüş parkurunun olduğu yerleri daha önce görmemiştim, olağanüstü güzel bir manzarada devam etti yürüyüşümüz, yokuş aşağı gittiğimiz içinde manzarayı izleme imkanımızda oldu.

Binbir çeşit çiçeklerin, yeşilin her tonunun etrafımızı sardığı güzergahta yürürken vaktin nasıl geçtiğini anlayamadık.

Bir sürü çiçek resmide çektim ama sonraki günlerde yayınlarım....

Yakınımızda ne kadar güzel yerler olduğunu bugün birkez daha gördük.

















1 yorum:

beyaz mendil dedi ki...

Doğa ile iç içe olmak çok güzel.Fotoğraflar da o kadar netki,ben de oradaymışım gibi hissettim.İyi geceler