20 Mayıs 2009 Çarşamba

Hacılaraltında

Eşimin sınıfı... piknik yapmak istemişler Hacılar altında beraber gittik, çocuklar enerji dolu tabiki, hepsi hoplamak, zıplamak istiyor onlara ayak uydurayım derken yorulduk tabi ama çok güzel bir gün geçirdik.

Akıllı çocuklar, pırıl pırıllar. İnşallah hepsini güzel yerlerde göreceğiz bu yüzden resimlemek istedim ve bişilerde yazmak istedim tabi, eşim bu sınıfın yazılı kağıtlarını okurken nasıl keyifleniyor bilemezsiniz benim sınıf gene çok iyi diyor her seferinde bendende kocaman aferim çocuklar, hak ediyorsunuz piknikleri, gezileri hep güzel olsun hep aydınlık olsun hayatınız dilerim....

Hacılaraltı burnumuzun dibinde bir yer, hep piknik alanını bilirdik meğer iç taraflara gidilince ne güzel yerleri varmış, şelale olduğunu bilmiyordum mesela. Yemyeşil heryan birde su akıyorsa daha ne olsun. Ama biz insanlar gerçekten doğamıza karşı çok acımasız davranıyoruz, nasıl kirletmişiz oraları görseniz içiniz acır koskoca bir çınar ağacının içinde ateş yakmışlar inanamadım görünce asırlık agaç direnmiş yanmamış ama içi kapkara olmuş.


Kurbağa yavrusu bunlar, doluydu suyun içi bende bastım düğmeye bize misafir gelin dedim....))















Minik şelale ....
















Havuz olmuş suyun döküldüğü yer....
















Asıl şelale budur....






















Hoca olmak kolay değil yedirdi, içirdi, top oynadı çocukları ile ... pek mutlu oldu Mustafa hoca...

Hiç yorum yok: