5 Mayıs 2009 Salı

Bu sabah

Akşam çok erken uykum geldiği için hemen yattım yol arkadaşım dizisini hiç kaçırmak istemediğim halde...bazen oluyor bana böyle uyku değil kendimden geçmek gibi bir durum.... beynim ve vücudum dinlenmek istiyor ısrarla sanırım... tabi erken yatınca altı gibi uyandım tv yi açtım kahvaltı hazırlarken, aman tanrım bütün kanallar Mardin'deki faciayı anlatıyor 45 ölü ... olmaz böyle birşey kadınlar, çocuklar 5 değil 10 değil 45 ölü... bunu gerçekleştirenlerin ruh halini düşündüm, akıllarını yitirmiş olmalılar savunmasız insanlara, heleki çocuklara nasıl kıydınız nasıl... Bir husumetten söz ediliyor, kan davası gibi bişi sanırım bizler bu tür konulara burada çok uzağızya, aklım almıyor bir türlü, öldürmenin sebebi olurmu diyorum kendi kendime ... hepimizin bu dünyada yaşama hakkı var diyoruz ama kim dinliyor acaba... kötü bir güne uyanmışım, kötü bir güne uyanmak için uyumuşum meğer erkenden...

1 yorum:

Oya Kayacan dedi ki...

Tamam, ben de kafayı yiyorum artık. Bu hasta ruhlu insanları yakaladığın yerde önce oturtacaksın kazığa sonra dizeceksin kurşuna. İdamı kaldırmışız, pöf; hafif kalırdı hafif.
Bu arada, buraya ilk gelişimde "Sıcacık bir aile ortamı sanki,"demiş, yaratıcılıklarını kendi kendime övmüş ve gitmiştim. Yorum bırakmak bu kötü güne rastgeldi. Sevgiler