17 Mayıs 2009 Pazar

Gençlerimiz

Evimizin önündeki parktan daha önce sizlere söz etmiştim, bütün Karşıyaka mahallesi faydalanıyor parkımızdan, çocuklar için oyuncaklar, büyükler için spor aletleri, aynı zamanda oturma yerleri, çiçekler, ağaçlar, tatlı su çeşmesi daha ne olsun değilmi? Bunca güzelliği kullanmak kadar korumakta önemli. Dün akşam balkonumuzda bu güzel parkımıza karşı sefa niyetine otururken dört genç arkadaşımızın parkımıza geldiğini gezindiğini gördüm ne güzel gençler bile tercih ediyor burayı diye dşünürken birde ne göreyim yedikleri çekirdeklerin kabukları yerlere atılıyordu çöp kutusu diplerinde durmasına rağmen. Balkondan onlara seslenmeyi düşündüm çocuklar lütfen çöp kutusuna atın kabukları diye ama yüksek okullu olduklarını zannettiğim gençleri mahcup etmemek için sustum. Keşke susmasaydım hava serin diye içeriye girdik sonrada ben onları unuttum taki sabah tekrar balkona çıkıp oturdukları bankta içtikleri gazoz şişesi ve bardaklarını bile bıraktıklarını görünceye kadar. Şimdi yüzlerini hatırlamaya çalışıyorum bir yerlere şikayetmi etsem acaba diye... Parkımız o kadar temizki nasıl kıyıpta o pislikleri orada bıraktıklarını bir türlü aklım hafızam almıyor. Ben onları utandırmamak için seslenemediğime yanıyorum şimdi. Ama nerde görürsem göreyim onlara edecek iki çift lafım cebimde.... pazar günüm böyle başladı bakalım devamında neler olacak..)))

1 yorum:

Moonish (moonsun) dedi ki...

Oncelikle keyifli bir pazar diliyorum Sabiha ablacim... gercekten cok ayip etmisler, ben disari da bir sey yedigim zaman eger cop kovasi bulamadiysam cantama atiyorum... :) ama geclere gercekten kizdim, ustelik yanbaslarinda cop kovasi olmasina ragmen:(