15 Mayıs 2009 Cuma

Hatırladığım tek oyuncağım



Dün TRT fm de konuşuluyordu İstanbul Oyuncak Müzesi Denizli'deymiş, Sunay AKIN kurdu biliyorsunuz müzeyi, en çok görmek istediklerimden ilk sıradadır, Çanakkale'yede gelecekmi bilmiyorum ama, bir düşünce aldı beni çocukken oyuncaklarım nelerdi diye... bu tek fotoğrafım oyuncağım ile, belki daha bir sürü oyuncağım olmuş olabilir ama hatırladığımda bu nedense...Rengi sarıydı bebeğimin ve elinde bebeği olan bir anne kendisi. Sürekli elimde duruyordu hatırladığım, naylondan bir bebek... elleri, kolları hareket etmiyordu bu yüzden elbise filan giydirme gibi bir durumda olmuyordu. Kullanışlı bir bebekmiş galiba..))) Masrafsız ne güzel..Elbisemde mor renkliydi bu arada belirteyim...Annem örmüştü...İleriki yıllarda sökülüp bana hırka olduydu galiba...Eskiden böyleydi hemen öyle yeni yün alınıp örülmezdi eskiler değerlendirilirdi...Oyuncak Müzesi beni nerelere götürdü gördünüzmü...)))

2 yorum:

hülya dağlı dedi ki...

ablacım ben de sunay akın ın oyuncak müzesini medyadan takip ediyorum çünkü bana da ilginç geliyor.çanakkale gelmiyor ama belki izmirdekine gidebilirsin.Sergi 14-22 Mayıs tarihleri arasında Denizli Forum Çamlık, 23-31 Mayıs İzmir’de Forum Bornova, 1-11 Haziran Aydın’da Forum Aydın, 13-21 Haziran Ankara’da Forum Ankara Outlet, 23 Haziran-5 Temmuz Mersin’de Forum Mersin ve 7-19 Temmuz tarihleri arasında Forum Trabzon’da olacak.

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim Hülyacım ...İzmirdekine gitmeye çalışacağımdır...