30 Eylül 2010 Perşembe

Kapadokya sene 2005 eylül...

Ihlara vadisinden başladık gezmeye yöreyi...Çok derin bir kanyon burası, sanki dev bir araç gelip oymuş gitmiş kilometrelerce ....Kendimizi bir film setinin içinde gibi hissettik üstelikte uzay filminin..))) Resimleri o zaman bir cd ye atıp kaldırmıştık sonrada bulamamıştım..))) nihayet buldum ve paylaşıyorum ....
Peri bacalarının heryanı sardığını görünce ne kadar şaşırmıştım meğer bütün yöre böyleymiş...
İçlerini oyup konut olarak yada depo olarak kullanılanlarıda var tabi....
Şimdi neden balonla da gezmedik yöreyi diye hayıflanmıyo değilim... manzaranın yukarıdan çok daha güzel olduğunu izliyorum zaman zaman tv'den...
Zamanında kent bile kurmuşlar peri bacalarından...
Üç Hisar kalesiydi galiba burası bütün yöreye kuşbakışı bakılan tepenin üstünde surlardan çekim yaptık....
Çok asil bir duruş dimi.....
Tekrar gitmek istiyorum oralara ve daha uzun süre kalabilmeyi planlıyorum nasip olursa....

1 yorum:

Sabahattin Gencal dedi ki...

Merhaba,
Bu güzel paylaşım için teşekkürlerler.
Not:
"Hacı Bektaş Veli" başlıklı çalışmanız "Bloglardan seçmeler"de yayınlandı.
Hayırlı günler dileğiyle.