29 Eylül 2010 Çarşamba

Hacı Bektaş Veli

Burada yazılanları uygulamak çok mu zor...İnsan olmanın gereği bunlar ama nedense çok onayladığımız halde bir maddesini bile ilke haline getiremiyoruz....

Türbenin, küçücük bir kapısı vardı eğilerek girdik içeriye....meğer özellikle öyle yapılmış...
Hacı Bektaş Veli'nin turbesi ...bir hanım yasin okuyordu...

Türbe kapısının önünde semah yapanlar....
Avludan türbenin görüntüsü...


Yurdumuzun dört bir yanından gelmişlerdi türbeyi ziyarete....beş yıl önce gittiğimiz için bir çok şeyi unuttuğumu fark ettim... bir daha böyle önemli yerleri gezerken not almam gerektiğini düşünüyorum....

2 yorum:

Sabahattin Gencal dedi ki...

Yaşamın her alanından seçtiğim çalışmaları, yazarlarının izniyle “Bloglardan Seçmeler” adlı sitemde yayınlıyorum.
Sizin de izniniz olursa bloglarınızdan seçtiğim çalışmalarınızı, kaynak göstererek yayınlamak istiyorum.
İyi günler dileğiyle.
Sabahattin Gencal

Unknown dedi ki...

Çok memnun oldum Sebahattin bey yayınladıklarımı beğendiğiniz için... Tabiki sizde yayınlayabilirsiniz...
En güzel günler dileklerimle..
Sabiha Salkım..