13 Eylül 2010 Pazartesi

bir aydan beri

Çok sıcaklarda başladığımız Ramazanı serin serin bitirdik çok şükür... Ramazan buyunca evimizin dış cephesi mantolandı, bu kış bize soğuk işlemeyecek bakalım...Bayram ile tatlandık, referandum ile aklandık mı desem ne desem...))) Bayram pek bir hareketli geçti bizde, kayınvalde az rahatsızlandı, şimdi iyi .... tetkikler yapılacak ona göre tedavi olacak... kalp ile ilgili bir sorun var gibi duruyor şimdilik.... benim minik oğlum Odtü yollarına düşecek, pazar akşamı hayırlısı ile gidiyor okuluna. Felsefe okuyacak orada, bizde burada onu özleyeceğiz. Büyük oğlum, annem, eşim, ben... evin nüfusu bu olacak. Eşim okuluna, oğlum dükkanına, annem ve bende ev ve el işlerimize...
Nedense yılbaşı bana eylül ayı gibi gelir çocukluğumdan beri böyle düşünürüm kendi okul hayatımdan sonra çocuklarımın okul hayatı, herhalde böyle bir durum oluştu bende... yani bizde yeni yıl başladı. Bu sene Ankara hava durumu da takip edilecek bende.. Özetle olan biten bu.. yeni yılımızdan önce sağlık sonra çok kazanç diliyorum.... zira çok para lazım bu sene çok....

Hiç yorum yok: