2 Kasım 2008 Pazar

günlük..

Cuma günü doktor işim uzun sürdüğü için devamını yazamadım, kan tahlili istemişti doktor, kan değerlerim düşük çıktı ve altı aylık bir tedavi verdi. Benim çocukluğumdan beri kansızlık problemim vardır, ihmal ettim aslında çoooook önceleri baktırmam lazımdı. Sevindirici yanı bir sağlık sorunu olmadan gidip kontrol ettirdim bunada çok seviniyorum...Hafta sonumuzu Küçükkuyumuzda geçirdik, canım Nimet'cim ve Cavit abicim bizi çok güzel ağırladılar kendi evimizde gibiydik. Sağolsunlar çok iyi arkadaşlarımızdır kendileri buradan selam olsun ikisinede. Orada bir sürü dostumuz var çok şükür, Selçuk ve güzel eşi Melekimiz de bizi bırakmadılar tabi cumartesi sabahı Yeter teyzemizin pişileri eşliğinde süper bir kahvaltı ettik, sonra hepbirlikte limanda herhalde hiç oturmadığımız kadar uzun bir süre oturduk dimi Nimet..?? Melissa'mızı Sevinc'imizi görmeden gelirmiyim gittim eve ya nasıl büyümüş iki ayda boyu uzamış tay tay durmaya başlamış güzeller güzeli, öptüm sevdim o benden ben ondan ayrılmak istemedik ... Bugünde yani pazar günü yani 2 kasım günü denize girdik ..))) valla balıklar bizi özlemişler hatta ahtapotun biri takılıp geldi Cavit abinin arkasından sahile..))) eşim hiç korkmaz aldı eline attı sahile ama bizler kıyamadık ölmesine, tekrar denize bıraktı...Nimet'cim yapıvermiş basma börekleri, sahilde yedik denizi izleye izleye.. ellerine sağlık ... sonrada çıktık geldik Çanımıza...böyle işte..

Hiç yorum yok: