24 Kasım 2008 Pazartesi

Küçükkuyu kamp

İskelesi kampın... hayret kimsecikler yokken çekilmiş resim, ya çok erken bir saat yada akşam üzeri... çünkü çoluk çocuk dolu olur herzaman üstü.... Şimdi sadece balıklar kaldı orada... Ama çok tadını çıkarttık .. her güzel şey gibi bununda sonu varmış meğerse...
Efendim çadır evimizin görüntüsü... yine bir keyif anı... Anılarımızda kalacak iyiki resimlemişiz bunları... o günlerde daha satılmamıştı kamp yani bizim sanıyorduk orayı..)))

Kampımızın gazinosu şimdi yerinde yeller esiyor... Bir daha böyle bir yerde tatil imkanımız olurmu bilmiyorum ama bayağı benimsemiştik burayı...


Herkes çadırının önünde kahvaltısını ediyo... Hatice'cim Antalya'lardan gelir tatil için Küçükkuyu'muza çay keyfi yapıyor büyük ihtimalle...








Ya çok özlüyeceğim ben kampımızı.. şu keyif nerde olabilir başka... Kahvaltı sonrası ben divanıma oturup gazetelerimi okuyorum ... Az sonrada kahve faslımız başlar..)) ben fala bakarım herkese .. sıcak bastı hadi denize der atarız kendimizi buz gibi sulara...

Hiç yorum yok: