21 Kasım 2008 Cuma

güzel bir akşam

Ogün arkadaşımız yakışıklı oğlunu ünv. yolladı kutlamasıydı akşamki toplantının amacı... muhabbet çok güzeldi, gerçi hepimiz bir ağızdan konuştuğumuz için anlaşılamayan pek çok konu oldu ama..)) olsun... çok mutluyuz bir arada... vakit nasıl geçiyo anlayamıyoruz... herşeye gülen oluyoruz bir anda... Ogün'cüm başarılar diliyorum Orhun'a tekrardan...
Mevlüde'mizinde doğum günüydü akşam, buradanda kutlayayım güzeller güzelini... Efendim kendisi grubumuzun tek mankenidir... Akşamda bize mini bir defile sundu..))
Anlayacağınız herbişi vardı akşam...güzeldi herşey çok güzeldi..




Köşeye kasıldık mamaları yerken, bir ara jüri bile olduk..)) Tabi jüri başkanı Arzu..))) Gördüğünüz gibi mamalarda süperdi Ogün'cüm döktürmüş su böreğini, mercimek salatasını, susamlı halkaları ve fatoş tatlısını.. (ben adını böyle biliyorum) ellerine sağlık nefisti hepsi nefis....



1 yorum:

Adsız dedi ki...

Sabiş ablam blogspot una girmek bugüne kısmetmiş.Çok güzel olmuş ellerine sağlık. Ayrıca beni mankenlerle aynı kefeye koyman çok hoşuma gitti çooook :) İnsanın bizim gibi dostları olsun . Hep sıcacık, Hep samimi.. Seni ve sizleri çok seviyorum çoook :) Allah muhabbetimizi hep daim etsin. Demeden geçemiycem çok kıskandım walla. Bende emekli olmak istiyom. Bende ev ve el işlerine daldırmak istiyom yaaaa :(((

ÖPÜYORUM HAMARAT ABLAM BENİM :))