31 Ekim 2008 Cuma

Hastanemiz

Devlet hastanesinin yanında evimiz komşuyuz yani hastane ile..hani ne derler Allah muhtaç etmesin ama eksikliğinide göstermesin. Bir kaç zamandır açlık halinde içim bayılıyo, elim ayağım titriyo gibi oluyorum bugün gidip doktora anlattım tahlil istedi kan verdim bekliyorum şimdi öğleden sonra olsun gidip tahlil sonuçlarını doktor hanıma göstereceğim bakalım ne çıkacak.. Neden yazdım bunları? hoşuma giden bişi oldu bugün hastanede o yüzden efendim. Yeni bir dahiliye doktoru var Ebru TAŞ o muayene etti beni birde dediki "yarın ve öbürgün yani cumartesi ve pazar gönüllü poliklinik yapacağım" ihtiyacınız varsa gidin derim ben. Babası burada kaymakamlık yapmış zamanında Çan çocuğu yani... aferim aldı benden bugün kocaman... Çok tedirgin gitmiştim bugün hastaneye nedense öyle olumsuz bir etki var bende hastaneye karşı ama, bu doktor yıktı bunları bugün... bakim tahlil sonucumda iyi gelsin daha bir seveceğim hastaneyi ve doktoru..)))) ben yazarım sonucu gene... herbişimide buraya yazmazsam içim rahat etmiyo artık...öyle bir durum oldu bende ..)))

2 yorum:

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun arkadaşım.inş.önemli bişey çıkmaz tahlillerinde.yaz sezonu baya bi kopukluk oldu blog camiası olarak.umarım bundan sonra daha aktif oluruz. dediğin uygulamayı bende ilk defa duydum.böyle güzel örneklerin duyurulması lazım yayılması açısından.inşallah tüm hastanelere yayılır.bu güzel dr. bende tebrik ediyorum. demek hala umut var. sevgiler.

Adsız dedi ki...

blogcudan bu yana ara sıra adeta günlük gibi yazdığınız satırlarınızı okumak bana keyif veriyor.. samimiyetiniz , kendinizi saklamamanız çok hoşuma gidiyor.. Rahatsızlığınıza üzüldüm.dilerim iyi haberlerinizi yazarsınız biran önce .geçmiş olsun:(