30 Ekim 2008 Perşembe

ÇAN SPOR


Dün yani 29 ekim günü eşim beni Çan Spor resim sergisine götürdü. Sergide Çan Sporun tarihçesi vardı adeta, ilk kurulan takımdan günümüze resimler.. ama benim için özel olan bir çok resimde eşiminde olması, gururla gezdik sergiyi, düzenleyenlerin ellerine sağlık bir şey dikkatimi çekti ne çok Salkım var Çan spor tarihinde İbrahim Ethem Salkım, Mustafa Salkım, Adnan Salkım, Güner Salkım, Aydın Salkım ... bilmem herkes farkındamı ama ben bunu belirtmeden geçemedim.. Eşim uzun zaman oynamış takımda ben o zamanları bilmiyorum hatırladığım sadece (ben Ezinedeyim o zamanlar) Ezine sporla yaptıkları maç... Ezine'yi yendiler ardındanda çok olaylar, kavgalar .... Çansporun antrenörlüğünü yaptığı zamanları hatırladım.. Dün sergide eşimi izledim sürekli, öyle mutlu olduki resimlere bakarken, bir sürü kişiyi hatırladı, anılarını anlattı, bu dünyadan göçmüş olanları yada yaşlanmış olanları ... iyi bir iş yapılmış, sürekli olması dileklerimle kutluyorum emeği geçenleri...bir sonraki sergi açılışında bizleride unutmayıp davet etmeleri sitemlerimide belirtmeden geçemiyeceğim..))

Hiç yorum yok: