23 Ağustos 2010 Pazartesi

İDEAL FORM

Arkadaşlarımız açtı burayı pasif ve aktif jimnastik yapabiliyoruz...ben pasif jimnastikle başladım bel bölgemdeki kalınlaşmayı durdurmak yada inceltmek amaçlı, üçüncü seansta iki cm. incelme oldu bende ...))) iki ayrı uygulama yapıyorlar ilkinde paketleniyor sorunlu bölge ve kan dolaşımı hızlandırıcı bir uygulama yapılıyor sonrada ayrı bir masada aynı bölgelere ayrı bir işlem yapılıyor, vakum yardımı ile istenmeyen yağlarımızı yakmamızı sağlıyorlar...benim sorunum sadece bel bölgemde o yüzden oralara çalışıyoruz ama basen yada sırt bölgesi içinde aynı işlem yapılıyor...tavsiye ederim şimdiden...aslında bütün işlem bitince anlatacaktım ama paylaşmadan duramıyorum ne yapayım... daha sonra oranın resimlerinide çekip buradan yayınlayacağımdır... Çan için çok güzel bir hizmet, şimdilik hanımlara ama erkekler içinde olabilirmiş ilerde....

1 yorum:

Hülya dedi ki...

2cm mi Sabiha Abla cığım ;)Süpermiş.