16 Şubat 2010 Salı

Bursa

Cumartesi günü Bursa'ya gittik arkadaşlarla, tam 27 kişi tabiki turistik bir gezi değildi..)) alış veriş gezisi diyeceğim ama, alış veriş yorgunluğu desem çok daha iyi olacak. Doğru düzgün bir tek bu foto var makinamda çünkü, bir koşturmaca, bir telaş içinde geçti zaman. Fotoğraf için pek zaman ayıramadım. Oysaki ölümsüzleştirecek o kadar çok an vardıki. Aklıma bile gelmedi makinayı çıkarıp düğmeye basmak. Önce İkea istendi daha sonra benim en sevdiğim mekan kapalıçarşı, bu resimde İkea gezisi sonunda, Çiçek Izgara'da yemek molamızdan, tabi gidenlerin yarısı yok onlar yemek yerine alış verişi tercih ettiler. Kapalıçarşı dan sonra Koru Parka bir girdik çıkmamak üzere))) herkes çil yavrusu gibi dağıldı ve belirtilen saatte yorgun, argın arabadaydık. Onca alınanları arabaya nasıl yerleştirdik hayret ediyorum şimdi, gezinmeye yer yoktu aralarda. Bursa ekonomisine yaptığımız bu katkıdan dolayı gururla döndük evlerimize... Huzur içindeyiz şimdi. Kadın kısmı alış verişle mutlu oluyor napacaksın. Harcamak doğamızda var bizim şuçumuz değil yani)))) Daha nice Bursa ve benzeri AV gezilerine diyorum başkada bişi demiyorum.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

OH NE GÜZEL YAPMIŞSINIZ SEFANIZ OLSUN HANIM HANIMA RAHATÇA GEZMİŞSİNİZDİR.HADİ HADİ DİYEN OLMADAN.