4 Şubat 2010 Perşembe

ağızlık



Annem vermişti ... sanırım dedemizden kalma nasıl bir zerafet içinde içiliyormuş sigara diye düşünüyorum...bizi hiç görememiş dedemiz ama ondan bize kalan o kadar çok eşya varki resimleyebildiklerimi buradan yayınlayacağım.
Ağızlığın baş kısmı lüle taşıdır, ağıza denk gelen kısmı ise kehribar. Belki ünlü birinin büstü, belkide değil, belkide yapan kendini tasfir etti kimbilir.
Tepeden sokuluyor sigara yani dik durması gerek...
El işi, bir sanat eseri, bunu yapan da, kullananda şimdi aramızda değil. Ne garip ölümsüz olan eşyalar...
Dedem rahmetli, çok asil adammış kullandığı eşyalardan bunu seziyorum zaten annemde aynı şeyi söylüyor. Onu tanımayı o kadar çok isterdimki ve anneannemi tabi ikiside nurlar içinde yatsın, bizlere bıraktıkları eşyalar bile bu kadar etkiliyor beni tanısaydım eminim üstümde izleri çok olacaktı... Annemiz tek başına kalmış bu dünyada onlarsız, tek tesellisi güzel hatıraları... Babasını sevgi ve saygıyla anar hep, erkenden kaybetmiş ama hiç kötü bir anısı yok babasıyla ilgili ne güzel ... Seninde şansın bu anacım ... Az yada çok yaşamak değil önemli olan iyi sözlerle anılabilmek, hepimizin izleri olacak bir şekilde bir yerlerde yada anıları, kalan eşyaları onlar dile geldiğinde iyi şeyler söylensin diliyorum hepimiz için...
Bir ağızlık bunları söyletti bakalım daha neler çıkacak neler yazacağım...

Hiç yorum yok: