18 Nisan 2009 Cumartesi

ilk siparişimi aldım


Resim EkleEfendim eşimin kuzeninin bebeği oldu, bir erkek, Pusat bebek ona yapacağım ilk işimi ( mavili olandan yapıyorum tabiki)...ona benim ürünlerim uğurlu gelsin inşallah sağlıkla sıhhatle büyüsün...mevlüt için istedi Pusat'ın annesi şekerleri, bende habire örüyorum şimdi...bakalım beğenilecekmi yaptıklarım çok meraktayım...)) 22 yıl çalıştım bir masa başında, para kazanmak nedir iyi bilirim ama bu iş başka duygular yaşatacak bana . Bir kere tamamen bana has benim olan bir ürün yapıyorum... beğenilip sipariş verilmesi çok hoşuma gitti doğrusu... devamı gelir inşallah diyorum ... birde not yazmam lazım şekerlerin üstüne Pusat bebek hoş geldin mi olsun, yoksa Pusat bebek mi olsun sadece karar veremedim ilginç fikirleriniz varsa yorumlara bırakırsanız sevinirim....

5 yorum:

Begonvilli Ev dedi ki...

Gerçekten güzeller. Kutluyorum.

Unknown dedi ki...

Nasıl beğenilmez çok güzeller.Pusat bebek yeter bence.Bol siparişler.

dantelistan dedi ki...

çok şeker olmuş ellerine sağlık siz gibi 22 yıllık iş hayatından sonra kendimi örgülere vermiştim sizi anlayabiliyorum bol sbol müşteriler haa bende anneanne olacağım model çalarım artık torunum için iyi günler

hülya dağlı dedi ki...

pusat salkım 1.4.2009
kolay gelsin.

TÜLAY SALKIM dedi ki...

HOŞGELDİN
PUSAT SALKIM
01.04.2009

OLABİLİR

ELLERİNE SAĞLIK ÇOK GÜZEL GÖZÜKÜYORLAR.

KOLAY GELSİN