14 Nisan 2009 Salı

boncuk ve yavruları


Kedimiz boncuk yavruladı demiştimya aynı zamanda anneannede oldu..)) çünkü bu siyah kedi boncuğun yavrusu oda yavruladı aynı yere, ana kız beraber loğusalık sefası sürüyorlar şimdi. Sefa diyorum ya, gerçekten öyle iki apartman aynı bahçedeyiz ve her iki binadanda yavrulara mama yağıyor, dün bende götürdüm sütlü ekmek maması... aa birde baktım dört tabak daha var içleri mama dolu ne şanslılar değilmi? kaç yavru var derseniz valla sayamadım ama on taneler galiba fıkır fıkır yavru dolu kutunun içi...ama çok güzeller, anneleri yalayıp temizliyor onları.. pırıl pırıl tüyleri, pespembe ağızları ve patileri. Hepsi yaşayacakmı bilmiyorum ama onbeş gün sonra bahçenin heryanında gezinen minik yavrularımız olacak. Anneler karışmış durumda çünkü bütün yavrular heriki anneyide emiyor. Dört yavru olsaydı isim koyacaktık herbirine ama bu kadar çok olunca bizde şaşırdık. Bu arada bir hamile kedimiz daha var onada yer hazırlamış komşular bakalım o kaç tane yavrulayacak.))) Kedi çiftliği olacak yakında apartmanın bahçesi. Ben en çok yeni gezinmeye başlayıp koşturmalarını seviyorum çok şeker oluyorlar o zaman, resimleyip sizlerlede paylaşırım o hallerini.


Ne yapacağız bu kadar kediyi onu bilmiyorum şimdilik ama isteyen olursa az büyüdüklerinde verebiliriz sanırım. Geçen yıl bir köpek telef etmişti yavrularını boncukumuzun inşallah öyle bir durum olmaz. Gerçi köpeğimiz Fındık bekliyor büyük bir özveri ile, kedileri ve yavrularını ama bizimde göz kulak olmamamız gerekiyor tabi.

Bir canlıya yardım etmenin huzuru ile bugünlerde pek bir mutluyuz komşularla beraber. Çünkü öyle güzel bakıyorlarki yüzüne insanın, belki farkında değiliz ama biz insanlar sözle bile o teşekkürü edemiyoruz bize uzanan ellere ne yazıkki.




1 yorum:

Begonvilli Ev dedi ki...

Çok duygulandım. Çünkü sokak hayvanları benim içimde kanayan bir yaradır. Bu bebecikler nisbeten şanslı olanlar. Onlara mama verenler olması büyük şans ama öyle bir yaşam savaşı bekliyor ki onları. Kısırlaştırılmazlarsa hızla çoğalacaklar, açlık, hastalıklar, kışın soğuk, yazın susuzluk canlarına okuyacak. Allah yardımcılar olsun.