2 Kasım 2010 Salı

ÇANAKKALE DE DEPREM

Sabaha karşı sarsıntı ile uyandık..bir an aklıma Gölcük depremi geldi çünkü onuda biz bu şiddette hissetmiştik...Allah korusun ..........hemen tv kanalları, internet açıldı evde ama ne yazıkki onbeş dakika sonra NTV verdi depremi, internette çok daha sonra verildi... Kandilli deprem araştırmanın son depremler sayfasına ise hemen hemen yarım saat sonra düştü deprem kaydı... Ama şu bir gerçek depreme hiç hazır değiliz....aklıma öncelikle yapılacakların hiç biri gelmedi biliyormusunuz ne tüpgazları kapatmak, ne sırtımıza kalın bişiler giymek, dahada ilginci evden bile çıkmadık... öyle oturuyoruz hatta bütün ev halkı yattı ben oturuyorum... Çok soğuk dışarısı şu anda, balkona çıkıp baktım. Allahım korusun hepimizi bu kış günü ne yapılır..Tatlı uykumuzdan uyandık, o kadar şiddetliydi yani ama biz yataktan fırlayamadık öyle bekledik bitsin diye, bana iki aşamalı oldu gibi geldi, biter gibi oldu tekrar başladı sanki. İzliyorum son depremler sayfasını iki kere daha olmuş şimdiye kadar ama hissetmedik onları .

http://www.koeri.boun.edu.tr/scripts/lst9.asp

Ben bu linkten sürekli bakarım deprem kayıtlarına hatta iki gündür Etili- Çan deprem kaydı görünüyordu bayağıda tedirgin olmuştum ama bu deprem Sarosdaymış...Etili deki sustu şimdi herhalde...

1 yorum:

Begonvilli Ev dedi ki...

Geçmiş olsun. Allah korusun hepimizi. Daha önceki depremlerin acısı silinmeden yenileri olmaması için dua ediyorum. Bunca felaketten sonra umarım depreme dayanıklı yapılar konusunda gerekli önlemler alınır.