9 Temmuz 2010 Cuma

ne okuyorum

PatasanaHititler dönemi ile bugünden bir olayı beraber anlatmış Ahmet Ümit henüz yarısındayım kitabın ama çok güzel bitmeden tavsiye etmek istedim sırada ise Babı Esrar var aynı yazardan... Yaşdaşım sayılır Ahmet Ümit, aynı müfredatı okumuş olarak yazdıkları beni çok sarıyor, yıllar önce Gülbin arkadaşım bir kitabını bana vermişti okumak için (Sis ve Gece) son kitabı da çok sevildi en kısa zamanda alıp okuyacağım (İstanbul Hatırası)

Bu arada yeni bir şey yapmak istiyorum, kendi keşfim değil ama çok güzel buldum olayı kitap kulübü gibi bir şey aynı kitabı okuyoruz sonrada onun üzerinde tartışıyoruz ne dersiniz? kimler katılır bana bu konuda bilmiyorum ama boşa zaman geçirmekten çok daha güzel olur diye düşünüyorum. Böyle bir blok var nette gezinirken okumuştum yaptıklarını ve çok hoşuma gitmişti biz neden yapmayalım diye fikrim geliverdi gene....

Hiç yorum yok: