3 Haziran 2010 Perşembe

03.06.2010 itibarı ile diyete başladım duyurulur...))))

Diyetisyen hanım tarttı beni üfff bu kiloda hiç olmadıydım. Metabolizmam yavaş çalışırmış, ne yapsam da hızlandırsam yakıtımı az geliyor acaba bu metabolizmanın, ama olamaz yakıt yok, yemek yok, iştah çok...))))) nasıl yapacağım bilmem ama, trigiliseritte yüksek çıktı yani sağlık açısından zayıflamam gerekiyormuş. Aslına bakarsanız fıtık (belimde) teşhisi konmasaydı, kilomu dert etmezdim. Doktor zayıflamanız gerekiyor dedi ve benim aklım başıma geldi... Hedef ayda dört kilo, iki ayda sekiz, üç ayda oniki. Üç ay sonra mankenliğe başlayabilirim belki..))) 76 okkacık geldim diyetisyen hanımın tartısında seksene dört kalmış. Hükümet gibi kadın derlerya iricelere bende öyle oldum sanırsam. Derhal vereceğim bu kiloları buraya da yazıyorum...))) sorun bana arada ne oldu rejim diyerekten. Başaramazsam yuh bile diyebilirsiniz...))) Yaz aylarında rejim kolay olurmuş, bir kere denemiştim şu karpuz peynir rejimini, ama o zaman gençtim kolayca vermiştim. Bakalım listeye göre yemem lazım artık nasıl yapacağız neler olacak arada yazarım belki....

2 yorum:

Adsız dedi ki...

sabiş ablam, senin iraden kuvvetlidir. ben bir 15 gün sonra senin yeni yazında " diyetim sonuç verdi. 6 kilo vermişim.dahada devam ediyor düşüş" dediğini duyar gibiyim..sorma bende yapiim diyorum bizim kızçenin düğününe kadar amam bakalım.. allahtan dediğin gibi çıktı karpuz yağdı yağmur..lafı bile var :))) dimi ??

Unknown dedi ki...

mevlüşüm senin ihtiyacın yok gibi ama bilemem tabiki herkes kendini bilir...ben diyetisyene gitmekle iyi ettim diye düşünüyorum kan değerlerime filan da bakıldı iyi oldu...