3 Nisan 2010 Cumartesi

hoşgeldin Luciana bebek


Canım arkadaşım Özlem'ciğimin torunu Luciana bebek bugün dünyaya geldi henüz resimleri bana ulaşmadığı için bende onun bebek şekerlerini yayınlamak istedim...
Çocuklarımız anne - baba olmaya başladılar artık bir bir, bir zamanlar bizlerin yaşadıklarını şimdi onlar tadıyorlar ne güzel...Daha dün gibi bebeklerimizi ilk kucağımıza alışlarımız onaltı gün ara ile anne olduk Özlem'le ben, liseyi beraber okuduk arkadaşımla, sonrada iki arkadaşla evlendik..))) aynı sene anne olduk, öyle bir kesişmeler var yaşantımızda. Bu güzel günlerinde yanlarında olmayı çok isterdim ama gönlüm onlarla ilk fırsatta bebeği görmeye gideceğim.

Taze baba Yenalımızı ve onun güzel eşi Maria'yı , güzeller güzeli halamız Hazal'ı, babaannelerin en güzeli canım arkadaşım Özlem'i, ve tabiki canım Meserret tezemi kutluyorum canı gönülden ....hepinizin gözleri aydın... Uzun ömürlü olsun bebişimiz...

Çok duygulandım ben bugün yaaa...
Şekerleri hazırlarkende böyle olmuştum ... Hem sevinçli hem duygulu bu işler...



Hiç yorum yok: