17 Nisan 2010 Cumartesi

Hastanemiz

Çan Devlet Hastanesi; geçtiğimiz hafta hemen hemen her gün gidip geldim. Kötü bir şey yok çok şükür. Annemin rahatsızlıkları içindi ilk gidişlerim, sonra belimdeki ağrının daha doğrusu tutukluğun ne olduğunu anlamak için, ortopedi doktoruna görüneyim dedim. Sıra almak için erken gitmek gerekiyor hastanemize, 25. sıra bana denk geldi. Öğleye kadar sıram gelmedi ama öğle sonrası ilk ben muayene oldum. Nasıl dolu muayenehane önü anlatamam size, sanırsınız ki herkesin ortopedik rahatsızlığı var.Uzun bir bekleme süresinden sonra doktorunda gergin olacağını düşünerek girdim muayene odasına, ama yanılmışım, benden önce muayene olan teyzeye olan yaklaşımını görünce içim çok rahatladı. Derdimi anlattım güzelce, hatta fazla anlattım bile sayılır. Can kulağı ile dinliyor inanın, arada imzaya evrak filan geldi benden izin istedi imzalamak için ..)) ben devlet hastanesinde böyle bir doktorla karşılaşacağımı ummamıştım çok şükür bu günleri de gördük. Doktor bey'e "şaşkınlık içindeyim böyle doktor gelecekmiydi buraya? Dışarıdaki hastalar size dua ediyor muayene olduktan sonra, biliyormusunuz ? " dedim "Ben görevimi yapıyorum" diyor ama bence çok fedakar bir doktor o gün muayene saati dörtte bittiği halde iki saat daha uzattı. Bütün hastaları bitirmeden gitmedi, bunu gözümle gördüm ve her gün böyleymiş bunu yazmam gerek diye düşündüm hatta keşke resim çekseydim diye geçirdim içimden ... buradan doktorumuz Ahmet Yavuz Baldıran beyi kutluyorum. Üstelik kendisi de o gün çok rahatsızdı ... bu arada belimde problem varmış fıtık olabilir dedi, mr çekilecek daha sonra karar verecek ama ben doktoruma güveniyorum beni iyileştirecek..))) tavsiye Çan Devlet Hastanesi.... ben sadece ortopediye muayene olduğum için orayı anlattım... diğer doktorlarımızda eminim aynıdır.. özveri içinde çalışıyor herkes Çan için büyük bir şans bence, sağlık önemli biliyorsunuz hemde çok önemli...

Hiç yorum yok: