21 Ocak 2010 Perşembe

cıvıl cıvıl paspas...

Bizde eski kumaşlardan yapılan kilime cacala denir buna ne desek acaba..))) cicili mesela...yada neşeli...bayıldım buna banyo takımı olarak düşünülebilir...evdeki bütün eski penyeleri toplayım bakim böyle güzel renkler çıkacakmı ortaya... arkadaşlarımada salık vereyimde eskilerini ulaştırsınlar bana....buradan sesleniyorummmmm Arzucum senin çok renkli penyelerin vardır atmadıysan eğer, Nurancım sende cafcaflı renkleri seversin bak bakim atılacak gibilere canısı, hepbirlikte yapalım ne dersiniz... Süheyla seninde renklerine bayılırım pek atmayı sevmezsin ama olurya Sabişe vereyim diyeceğin bişi olabilir, Eltoşum Şükriyem sanada bir göz edim bakim ne çıkacak...))) Şerifemede söyle eve dönünce baksın bi sağa sola olurmu.... Mevlüdecim, Hülyacım,Aslıcım, (Bunlar benim genç arkadaşlarım onlarda daha çok bulunur değilmi) eşeleyin bakim dolapları bu olur diyeceğiniz penye mutlaka çıkar, Dilek ve Hülya ikilisi sizi unuttum sanmayın hafta sonu size ev ödevi; dolapları kontrol edip can alıcı renkli, giymediğiniz penye yada yumuşak dokulu tişort olur yada başka bir giyecek ...ay anlatmasıda ne zor.... keseceğim sonuçta, yani atacağınız bişi olursa daha iyi olur.... Yeni gelinimiz Gülcüm herbirşeylerin yepyeni olduğu için senden istemiyorum..))) ama kayınvaldende çoktur sende onu eşele bakim...)))

B


Hiç yorum yok: