28 Temmuz 2009 Salı

Merak edilmek

İnsanın merak edeninin olması ne güzeldir dimi... bir telefon geldi az önce bir arkadaşımdan, "seni merak ettim iyimisin" diyor telin öbür ucundan, bir anda kendimi o kadar iyi hissettimki anlatamam... belki çok küçük bir ayrıntı ama beklemediğiniz bir anda gelen bu zarif hareketler, bu incelikler gerekli galiba.... arkadaş olmanın dost olmanın güzel tarafı bu bence ... mutlu olmak için, mutlu etmesini bilmek lazımmış bir yerde okumuştum.... beklentili olmayalım birbirimizden ama böyle güzellikleri yaşayıncada mutlu oluyor insan ne yapacaksın....)))) balık burcuyum ben.. romantik, hayalperest, duygulu ve sulu gözlü..... ne varsa üstümde yani burcuma ait.... küçük şeylerden mutlu olan ama küçük şeylerdende yıkılan bir ruh hali.... şimdi bende bir arkadaşımı arayım seni merak ettim iyimisin diye.. ben mutlu oldumya, mutluda edeyim dimi.... sağolasın Sü... bak bana neler hissettirdin...canımsın...

Hiç yorum yok: