15 Mart 2009 Pazar

pazar sabahı

Bu sabah ve dün sabah erkenden kalkıp eşimle uzun bir yürüyüş yaptık. Evimiz, yaşadığımız ilçenin en yüksek kesiminde, bir tepede yani, yürüyüşlerde biz yokuş aşağı iniyoruz anlayacağınız, ama sonra eve dönerken yokuş yukarıya..)) en güzeli ne biliyormusunuz ayağımız hiç çamura değmeden yürüyüşümüzü tamamlıyoruz. Bütün sokaklarımız ya parke yapıldı yada asfalt, ayrıcada yürüyüş yolumuz var ilçemizin tam ortasından geçen Kocabaşcayı kenarında e daha ne olsun bize sadece eşofmanlarımızı, spor ayakkabılarımızı giyip bir an önce dışarıya çıkmak kalıyor. Evimizin önündeki parka yapılan spor aletlerinden daha önce bahsetmiştim, yürüyüş sonrası bu aletleride kullanınca ki ben ellişer defa yapmaya başaldım herbirini..)) sağlıklı yaşam bizi bekliyor. Ben bu pencereden bakıyorum bugün, çünkü çok mutlu oluyorum bu imkanlar bizlere sağlandığı için.

1 yorum:

beyaz mendil dedi ki...

Sizin adınıza çok sevindim.Her gününüz bugünden güzel geçsin.Sevgilerimle