22 Şubat 2009 Pazar

bugün benim doğum günüm



Canım oğlum Mehmet'im yanımda... Mert'im sabah erkenden aradı annecim doğum günün kutlu olsun dedi... Annecimle konuştuk nasıl zayıf bir bebek olarak doğduğumu anlattı bana...)) pamuklara sarmış ebe beni doğunca...sanırım sadece kemik olarak dünyaya gelmişim..dedimki iyiki zayıfmışım ,birde tombul bir bebek olarak doğsaydım şimdi ne olurdum bilmem dedim....)) Kırksekiz yaşıma geldim hala bebekliğimi konuşuyoruz annemle ne güzel dimi...insan büyümüyo anne gözünde...Canım kocacım kahvaltılar hazırladı bu sabah ben prenses modunda yaptım kahvaltımı akşamada yemek düşündüler baba oğul akşama kadar bu moddayım yani..)) Akşamada oskar törenini izleyeceğim benim için bu akşama denk getirmişler sağolsun akademi...))) Dolu dolu bir gün geçiyor...Mutlumuyum mutluyum...))) Bir yaşındaki bu resmimi çok seviyorum ... bugün için seçmemin nedeni ise en masum hallerimizya bebekliğimiz, çocukluğumuz ne bilim ... istedimki o halim olsun...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

iyiki varsın hayatımızda.nice yıllara

beyaz mendil dedi ki...

Doğum gününüz kutlu olsun.Allah sağlıklı,huzurlu ve bereketli günler nasip etsin.Sevgilerimle

Moonish (moonsun) dedi ki...

Mutlu yillar diliyorum :)) Mutlulugunuz daim olsun :)) Fotograf gercekten cok anlamli olmus :)) Sevgilerimi gonderiyorum :))

Malla dedi ki...

Ben de doğum gününü kutlar ailenle mutlu ve sağlıklı yıllar dilerim.