24 Ocak 2009 Cumartesi

pazaryerimiz


Pazaryeri açılışı oldu bugün demiştimya, gittim gördüm bütün Çan oradaydı sanki, 785 peron varmış içerde son derece düzenli bir pazar alanı olacak, esnafın bütün ihtiyaçları düşünülmüş, alışveriş yapanlarda rahatlık içinde alım yapabilecek hepimize hayırlı olsun.
Karar verdim pazarı ben yapacağım artık böyle güzel biryerden faydalanmam lazım değilmi?

Belediye Başkanımız çok güzellikler kazandırdı Çanımıza ama bu pazaryeri süper olmuş .... yapanların ellerine sağlık ...

Burası pazaryerinin Ana giriş kapısı çok güzel bir kafeterya ve çocuk bahçesi var her türlü ihtiyaç düşünülmüş...

Efendim Başkanımız açılış için Kutsi'yi getirtti. Ben çok arkada olduğum için ancak bu kadar net çekebildim kendisini .. Güzel bir konser izledik...


Tam ortadan çektim bu resmi ne kadar büyük ve sağlam bir yapı görüyorsunuz...Uzay kafes sistemi imiş bu yapının özelliği...18 bin metre kare alan üzerinde...












Hiç yorum yok: