5 Ocak 2009 Pazartesi

Gazze

Her ne sebeple olursa olsun sivil halkı hedef alan ve on gündür süren İsrailin, Gazzeye yönelik saldırılarını lanetliyorum ...çocukları gözlerini kırpmadan öldürebilen İsrailin nasıl geçerli bir sebebi olabilir ... dünya ise sadece izliyor ... dur diyecek hiçmi bir güç yok... bunları düşünürken bir yazı okudum.. buyrun sizde okuyun...

2003 yilinda, ABD Kuzey Irak topraklarina 1000 parasutcu komando ile indirme yapar."Goklerin Askerleri" kod adli 173 tumen'in savas tecrubeli ABD askerlerini Saddam'in Cumhuriyet Muhafizlari' nin NABUKADNEZAR Tumeni karsilar.Kimdir NABUKADNEZAR ?"Nabukadnezar " M.O. 605-562 yillari arasinda II.Babil kralidir. Babil ,Nabukadnezar zamaninda caginin en gelismis medeniyetini yasamistir. Kralliginin ilk yillarinda Yahudiler azginlik gostererek komsu ulkelere tacizde bulununca, Nabukadnezar M.O.597 yilinda Yahudi kralligini ele gecirmistir.Yahudi ileri gelenlerini ve okur-yazarlarini Babil'e getirerek onlara Sumer ve Akad yazitlarini cogaltma,duzenleme vb isler verir.Fakat Israil' deki Yahudiler tekrar azginliklara baslar,komsulara tacizler artar.Nabukadnezar M.O.568 yilinda ikinci kez Yahudi topraklarini ele gecirir,Kudusteki Suleyman tapinagini yerle bir eder.Bugun aglama duvari diye bilinen yapi Nabukadnezar'in yiktigi Suleyman tapinaginin gunumuze gelen bir duvaridir.9 gundur , Israil Gazze'ye havadan karadan saldirilar duzenleyerek coluk cocuk,kadin erkek demeden sivilleri olduruyor. Binlerce yaralinin feryatlari yurekleri dagliyor.BM Guvenlik Kurulu Israil'i kinayacak bir karar dahi alamadi.Musluman Arap ulkelerinin sesi cikmiyor.Radikal yaptirimlar gundeme dahi getirilemiyor.Basbakan Erdogan "Israil dokulen gozyaslarinda bogulacaktir" diye, esip gurluyor. Neymis efendim:"akan kan yerde kalmazmis." Hergun onlaca sivilin kani akiyor dunya siyasetinin kili kipirdamiyor.Israili protesto gosterileri ile bir yere varilamaz.Radikal bir cozum gerekiyor.O cozum de II.Nabukadnezar'in ortaya cikmasidir.Ben II.Nabukadnezar'i bekliyorum.GF

1 yorum:

Adsız dedi ki...

SEN NABUKADNEZAR I BEKLİYORSUN BEN DE ATTIKLARI FÜZELERİN GERİ DÖNÜP KENDİLERİNİ VURMASINI BEKLİYORUM.DÜNYAYA İBRET OLACAK TARZDA.SOYKIRIMI GÖRMÜŞ BİR MİLLET BU ZULMÜ NASIL YAPAR AKLIM ALMIYOR.VE BİR DAHA GÖRDÜM Kİ KÖPEK KÖPEĞİ ISIRMIYOR.KINAMAKTAN BİLE ACİZLER.ALLAHIN BİR MUCİZESİNİ BEKLİYORUM BU KATLİAMIN DURMASI İÇİN.