30 Kasım 2009 Pazartesi

Apartmanımızın sembolünü öldürdüler.:(

Fındık adı, daha önce yazmıştım onu sizlere...çok akıllı bir hayvandı ama nasıl yedi o zehirli yiyecekleri bir türlü aklım almıyor...biri kastetti onun hayatına elleri kırılsın kim yaptıysa...Allah bilir yemek verdi diye teşekkür etmiştir katiline , çünkü yiyecek verince asla hemen yemezdi mutlaka bir numaralar yapar mutluluğunu belli ederdi...Bir sabah kapının önünde zehirlenmiş bulduk Fındığımızı ve daha bir sürü kedi, köpeği ..hayvan sevmemeyi anlamaya çalışıyorum ama canlarına kastetme işi bunu anlamam imkansız...ben hayvan sevmiyenin insanda sevebileceğine ihtimal veremiyorum. Eline ne geçti acaba bizi bu kadar üzmekle ama polise bildiriyoruz bu olayı, arkasını bırakmaya hiç niyetimiz yok. Eğer bunu yapan mahallemizden biriyse vay haline diyorum başkada birşey demiyorum...Canım Fındıkcım seni koruyamadıkya vah bize .... bayram öncesi oldu bu olay, ben geciktim yazmak için, hem çok telaş vardı bizde biliyorsunuz, hemde bayramda kimsenin canı sıkılmasın dedim ama duyurmak lazım bu tür olayları düşüncesi ile hemen yazdım bayram bitiminde....

Hiç yorum yok: