3 Haziran 2009 Çarşamba

İnsan halleri

Kendimi bu ara birilerini izlerken buluyorum. Nedense süzgeçten geçirme vaktindeyim izlediklerimi. Süzgeçin deliklerine karar veremiyorum bir türlü sıkmı olsun seyrekmi? Bir şekilde hayatın bir yerinde denk geldiğim, bir sürü sırrını paylaştığım, -benim içimde beni şişiren sırlarını paylaştığım- insanlar, gün geliyor neden paylaştım acaba ben bununla bunları dercesine sırtlarını dönüyorsa.... delikten aşağıya düşmelimi diyorum..))) sonra insan birine en derindekileri neden anlatır? o insan ona güvenilir geliyordur yada güven vermiştir bir şekilde dimi sonra bir anda vaz geçiliyor bu güvenden ve ... Allah allah oluyorum bende... in diyorum in süzgeçten aşağı hak etmiyorsun sen benim yüreğimi... Bu kural olmalı bence biri bişilerini anlatacaksa onu uyarmalıyız -bak arkadaşım benimle paylaşıyorsun bunları ama sonra kendini suçlayıp bana sinir olma sakın-... nerden bunları anlatma gereği duydum biliyormusunuz? Ben bu tür hatalar çok yapıyorum sonrada kendime kızıyorum ... yeni birini tanıyorum mesela hemen ona 100 numara puan veriyorum asla 50 değil 30 değil 100 üstünden 100 sonra bişi oluyor üzülüyorum azıcık kırıyorum puanı gene bişi oluyor gene, üzülüyorumda bir yandan puanlar kırıldıkça çünkü önemli benim için, o benim verdiğim 100 puanı bilmiyor kendini önemli hissettiriyorumya, ona değerim sanıyor filan... meğerse ne yapacakmışım öncelikle sıfır puanla başlanacakmış hak ettikçe puan artacakmış... tabi bu arada oda dikkat edecek bana dimi... bir sürü bişilerini anlatıp sonrada pişman olmayacak en azından... üstüne alınan olursa söylim hala içimi şişirmekte devam ediyo sırlar kimselere demem. Ama ne olur sırlarınızı anlattığınız insanlara arkanızı dönmeden önce dikkatli olun herkes benim kadar insaflı olmayabilir.. Bu arada ben izlemeye devam ediyorum, süzgeçim iş başında yani yok öyle ota, şeye üzülmek artık at süzgeçin altına oh sende rahat bende dimi ama.... bugünde böyle bişiler geçiyor aklımdan anlayana sivri sinek anlamayana davul zurna ne diyim...))panayır var bugün oraya gideceğim kankamla, sonrada kahve içip çene çalacağız...

Hiç yorum yok: