11 Aralık 2010 Cumartesi

Nasıl fenerli oldum..))))

Kendimi bildim bileli fenerliyim ben, üç kardeşiz biz iki erkek bir kız (kız ben oluyorum)))))) büyük kardeşimle ikimiz fenerliyiz, babamız beşiktaşlı hemde hasta beşiktaşlı bir arkadaşı var terzi İbrahim amca oda çok fenerli sırf babaya inat olsun diye bizi kardeşimle beraber bir gün dükkanına çağırdı, kara kaplı ciltli güzel bir defter önünde, İbrahim amca dediki bu defter,(sonra öğrendikki o defter ölçü alma defteriymiş) İstanbuldan Fenerbahçe Kulübünden geldi sizi kaydediyorum buraya bakın adlarınızı yazıyorum, biz öyle bakıyoruz şaşkın vaziyette...yaşımızda ben beş kardeşim altı yaşında...bundan sonra dedi biz fenerli değiliz desenizde çaresi yok yazıldınız buraya...ah biz eve geldik anlattık babaya bunları nasıl kızdı bize, gidin dedi, İbrahim amcanız baksın size dedi, bizimle sofraya oturmadı,konuşmadı neler neler.. biz nasıl ağlıyoruz ikimizde, ama diyoruz bizim suçumuz yok diyoruz ,değiliz desekte biz fenerli olmuşuz artık..diyoruz ))) işte böyle o gün bu gündür fenerliyiz....ikimiz....küçük kardeşimizi beşiktaşlı yaptı babamız bize kaptırmadı..)))) İbrahim amcacım iyiki kaydetmişsin bizi, teşekkür ederim sana...

Hiç yorum yok: