2 Ocak 2010 Cumartesi

günlük gibi

Yeni yılın ilk Cumartesi günü, hava şu an günlük güneşlik ama çok çabuk kapatıp yağmaya başlıyor sonra tekrar açılıyor sebep tabiki lodos. Bende camlarımı sileyim bugün diyorum, bakalım hava durumuna göre gardımı alacağım. Beşinci katta evimiz, lodosda deli deli esip dururken cam sileceğim diye rüzgara kapılmayayım dimi? Güneş çıkıncada camlar beni sil diyor ne yapayım bilemedim. Kar geliyormuş pazar akşamı, valla bekliyoruz kendisini geçen yılda hiç uğramadı bize biliyorsunuz, gelsin artık.. Kış kışlığını yapsında, yazda güzel geçsin. Böyle derdi eskiden büyüklerimiz. Kar helvası bilirmisiniz? Pekmezle, kar karıştırılıp yapılır harika bir lezzet. Yağarsa deneyin...
2010 yazması ne hoş değilmi ))) ne uzak bir tarihti bir zamanlar, geçiverdi onlarca sene ve hooop 2010, yaşım yarım asıra sokuldukça bende bir düşünce oluştu, ne yaptık bunca sene yaşadıkta: iş hayatı, çoluk, çocuk, aile, arkadaşlar bir dolu hikayemiz oldu belkide, mesela ben herşeye yetişmek kaygısı ile geçirdiğimi düşünüyorum son 25 senemi hem çalışmak, hem ev, hem çevre hepsi düzgün gitsin diye ne çok çabalamışım. Çok şükür sağlığım yerinde, daha yığınla yapmam gerekenler var. Bir sürü yere gitmek istiyorum mesela, karadeniz bölgesini görmek istiyorum, sonra doğuyu görmek istiyorum, sonra Antakyayı görmek istiyorum, Akdeniz kıyılarında tatil yapmak istiyorum yani bunlar yapmak istediklerimin sadece bir kısmı diğer yapacaklarımıda bir dahaki sefere anlatayım, camlardan ses geldi gene sil bizi sil bizi diyorlar.....))))))))

Hiç yorum yok: